виж Количката е празна

Често задавани въпроси (FAQ)

    Как да върна продукт?

    Можете да върнете продукт в рамките на 14 дни, въз основа на ЗЗП, считано от момента на получаване на поръчката.

    Основна информация
     
    1. Изпратете продукта заедно с фотокопие на гаранционната карта и касовата бележка.
    2. Опаковайте продукта добре със защитно фолио, за да се избегнат транспортни повреди.
    3. Възстановяваме парите в рамките на 14 дни, считано от датата на изпращане на върнатата пратка. Парите се изплащат чрез банков или паричен превод. 

     

    ВАЖНО 

    1. Изпратете пратката до град София, офиси на Еконт Експрес Люлин (жк. Люлин - 8, ул. 3011 №5, срещу Булгаргаз, 1324 София) или офис Илиянци База 1 ( „Петър Панайотов“ №3, 1000 кв. Илиянци, София). Получател Тавор 12 ЕООД, телефонен номер 0896201623. 
    2. Ако продуктът се връща в 14 дневният законоустановен период за връщане, куриерската услуга се заплаща от клиента.
    3. Ако продуктът се връща поради техническа повреда в рамките на гаранционния период, куриерската услуга е за наша сметка.
    4. На всяка гаранционна карта са изписани гаранционните сервизи на нашите партньори.
    5. Ако връщате няколко продукта от една поръчка, можете да ги изпратите в обща пратка. Ако продуктите обаче са от различни поръчки, изпратете всеки продукт като отделна пратка, със съответния за нея документ за връщане.
    6. Необходимо е върнатите продукти да са в оригиналните им опаковки, както и с приложените към тях етикети и аксесоари. Продуктите не трябва да имат следи от употреба или да са с нарушен търговски вид.
    7. При връщането на всяка пратка, получавате документ от куриерската фирма с номер на товарителница. С него можете да проследявате пратката си.Тук можете да проследите пратката си: https://www.econt.com/services/track-shipment 

    Какъв е общият срок за реализиране на поръчка?

    Времето за реализация на поръчка е от 1 до 3 работни дни. 

    Имате възможност да се възползвате от опция Отвори или Провери преди да платиш. Даваме ти право да провериш дали получаваш точно това, което си поръчал. 

    Как да пазаруваме?

    1. Изберете модел
    2. Изберете цвят или размер 
    3. Изберете опцията „Добави в кошницата”
    4. Ще бъдете пренасочени към нова страница, в която още веднъж е представена най-важната информация.
    5. Влезте в профила си. Ако нямате създаден профил, попълнете данните на купувача.
    6. Изберете начин за доставка и плащане.
    7. Запознайте се с регламента и политиката за поверителност на нашия магазин. Сега е достатъчно да изберете опцията "Поръчвам и плащам".

    Мога ли да направя поръчка без регистрация?

    Не е необходимо да имате профил, за да направите поръчка в сайта ни. Ако имате регистрация, ще можете да следите историята на направените от Вас поръчки.

    Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
    неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас