Често задавани въпроси (FAQ)
Как да върна продукт?
Можете да върнете продукт в рамките на 14 дни, въз основа на ЗЗП, считано от момента на получаване на поръчката.
- Изпратете продукта заедно с фотокопие на гаранционната карта и касовата бележка.
- Опаковайте продукта добре със защитно фолио, за да се избегнат транспортни повреди.
- Възстановяваме парите в рамките на 14 дни, считано от датата на изпращане на върнатата пратка. Парите се изплащат чрез банков или паричен превод.
ВАЖНО
- Изпратете пратката до град София, офиси на Еконт Експрес Люлин (жк. Люлин - 8, ул. 3011 №5, срещу Булгаргаз, 1324 София) или офис Илиянци База 1 ( „Петър Панайотов“ №3, 1000 кв. Илиянци, София). Получател Тавор 12 ЕООД, телефонен номер 0896201623.
- Ако продуктът се връща в 14 дневният законоустановен период за връщане, куриерската услуга се заплаща от клиента.
- Ако продуктът се връща поради техническа повреда в рамките на гаранционния период, куриерската услуга е за наша сметка.
- На всяка гаранционна карта са изписани гаранционните сервизи на нашите партньори.
- Ако връщате няколко продукта от една поръчка, можете да ги изпратите в обща пратка. Ако продуктите обаче са от различни поръчки, изпратете всеки продукт като отделна пратка, със съответния за нея документ за връщане.
- Необходимо е върнатите продукти да са в оригиналните им опаковки, както и с приложените към тях етикети и аксесоари. Продуктите не трябва да имат следи от употреба или да са с нарушен търговски вид.
- При връщането на всяка пратка, получавате документ от куриерската фирма с номер на товарителница. С него можете да проследявате пратката си.Тук можете да проследите пратката си: https://www.econt.com/services/track-shipment
Какъв е общият срок за реализиране на поръчка?
Времето за реализация на поръчка е от 1 до 3 работни дни.
Имате възможност да се възползвате от опция Отвори или Провери преди да платиш. Даваме ти право да провериш дали получаваш точно това, което си поръчал.
Как да пазаруваме?
- Изберете модел
- Изберете цвят или размер
- Изберете опцията „Добави в кошницата”
- Ще бъдете пренасочени към нова страница, в която още веднъж е представена най-важната информация.
- Влезте в профила си. Ако нямате създаден профил, попълнете данните на купувача.
- Изберете начин за доставка и плащане.
- Запознайте се с регламента и политиката за поверителност на нашия магазин. Сега е достатъчно да изберете опцията "Поръчвам и плащам".
Мога ли да направя поръчка без регистрация?
Не е необходимо да имате профил, за да направите поръчка в сайта ни. Ако имате регистрация, ще можете да следите историята на направените от Вас поръчки.
Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас